Організація освітньо-виховного процесу

Режим роботи дошкільного закладу: 

робочий тиждень - 5 днів.

Графік роботи: з 7.00 до 17.00.

Працює одна різновікова група. 

Проектна потужність: 14 місць.

Відвідують дитсадочок 20 діток.

Триразове харчування дітей.

«Найкращий спосіб зробити дітей хорошими - це зробити їх щасливими» - ці слова О. Уайльда є професійним кредом колективу Новонадеждинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) Новонадеждинської сільської ради, який очолює молодий, але досвідчений педагог - .

Одним із пріоритетних завдань під час організації освітнього процесу з дітьми усіх вікових груп у нашому дошкільному закладі є формування свідомого ставлення до власного здоров'я у дітей дошкільного віку та гармонійний розвиток особистості дошкільника.

Для реалізації цього завдання в навчальному закладі працюють висококваліфіковані професіонали з відповідною фаховою освітою, які здатні забезпечити повноцінну реалізацію вимог сучасної дошкільної освіти.

Сьогодні освітній процес у нашому закладі спрямований, насамперед, на охорону та зміцнення психічного і фізичного здоров'я дітей; підвищення захисних сил організму; формування внутрішньої мотивації до ведення здорового способу життя; задоволення потреб щодо рухової активності; навчання життєво необхідних рухових умінь; формування культури здоров'я.

В структурі робочого навчального плану виділено інваріантну, обов'язкову і варіативну частини, які забезпечують компетентність дитини згідно з вимогами Базового компонента дошкільної освіти.

Інваріантна складова Базового компонента реалізується відповідно до комплексних освітніх програм

- програмою виховання та навчання дітей від двох до семи років «Дитина», наук. кер. Проскура О.В., (лист міністерства освіти і науки України від 08.12.2010 №1/11-11177);

- «Впевнений старт», програма розвитку дітей старшого дошкільного віку (авт. кол. Андрієтті О.О. та ін.) з використанням програмно-методичного забезпечення дошкільної освіти, рекомендованих Міністерством освіти і науки України та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти.

Інваріантна частина визначає обов'язковий для дітей певного віку ступінь засвоєння знань, понять, забезпечує єдність освітнього простору України, створює необхідні умови для розвитку, навчання і виховання дітей, відповідно до Статуту Новонадеждинського ДНЗ (я/с). В інваріантній частині визначено об'єм часу, відведений на неперервну безпосередню освітню діяльність згідно освітніх ліній, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти.

Варіативна частина навчального плану сформована з урахуванням направленості функціонуючих в закладі груп дітей дошкільного віку і пріоритетних направлень діяльності, враховує й відбиває в змісті регіональні, індивідуальні особливості розвитку дошкільника.

З метою реалізації варіативної частини Базового компонента відпрацьовані певні напрями роботи з художньо - естетичного розвитку дітей та з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей, які здійснюються відповідно до комплексних освітніх програм:

- програмою з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати» (лист Інституту інформаційних технологій змісту освіти від 08.11.2013 № 141/12-Г-632);

- программою художньо - естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості», схваленою Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України ( лист Інституту інформаційних технологій змісту освіти від 25.05.2012 № Г- 106).

- парціальною програмою з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6-7 років «Вчимося жити разом».

Організація життєдіяльності дітей з урахуванням освітніх ліній, що включені до інваріантної та варіативної складових, дає змогу забезпечити належний рівень соціально - особистісного розвитку дітей дошкільного віку в сктруктурі неперервної освіти.

Педагоги сприймають кожну дитину, як індивідуальну особистість з власними інтересами та потребами. Під час навчально-вихованого процесу вихователі дотримуються основних принципів успішного виховання дошкільника, а саме: принцип рівності; принцип діалогічного спілкування; принцип спільної участі дорослих і дітей в організації життя групи; принцип орієнтації на кожну дитину як на індивідуальність; принцип пріоритету родинного виховання.

Організація педпроцесу проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

Музично-естетична діяльність у дошкільному закладі добре забезпечена. В ДНЗ чудова музична зала, красиво естетично оформлена, і дооформляється на кожне свято чи захід з сучасними технічними засобами: музичний центр, " караоке ", відеомагнітофон, телевізор. Організовані вихователями свята, розваги дуже змістовні і цікавіта несуть задоволення дітям та батькам. Батьки постійно забезпечують своїх діток костюмами красивим, естетичним одягом відповідно до заходу. 

Мета співробітництва з родинами вихованців не обмежується якісним вихованням їхнього соціального замовлення щодо догляду, виховання та навчання дітей. Педагогічний колектив ДНЗ сприяє підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, питань навчання та виховання дошкільнят через проведення днів відкритих дверей, творчих звітів, батьківських зборів, оформлення батьківських куточків, консультувань.

Відповідно до Статуту Новонадеждинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) організовує освітній процес за напрямком виховання початкової правової освіти дітей дошкільного віку, обовязкової освіти для дітей пятирічного віку, задоволення потреб громадян у нагляді та оздоровленні дітей,створення умов для їх фізичного,розумового і духовного розвитку.

Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати